congratz to me

grattis till mig själv för idag är det som sagt min 19 års dag. blev precis väckt av mamma pappa och lillasyster med en massa presenter. Innan de kom in i rummet hade jag värsta drömmen som jag inte minndes när jag vaknade, så typiskt! Av min lillasyster fick jag ett par röda benskydd till min häst, lite ovanligt att jag skulle få något till hästen av henne med tanke på att hon är totalt ointresserad. Av mamma och pappa fick jag också lite grejer till hästen bland annat en Klippmaskin sen fick jag även lite kläder från Hunky dory och Mag'smagasin. Jag är helnöjd.

Nu ska jag gå upp och göra mig i ordning, prova mina nya kläder och sedan bestämma mig för vad jag ska hitta på idag. Troligtvis blir det bakning som står på schemat eftersom att jag har fått en så fin muffinsbok nu i present. Jag ska även äta rester (som är världens godaste) och tårta. Skulle kanske kunna bli en snabb runda på väla också för att kolla lite julklappar men det får vi se, jag måste ju läsa Bil-teori också. puss elinor

Kommentarer
Postat av: louise

Grattis =)

2008-12-15 @ 11:34:56
URL: http://louisealeksandra.blogspot.com
Postat av: Anonym

Grattis :D

2008-12-15 @ 20:43:14

bring it on:

Namn:
vi minns dig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

åsikt:

Trackback
RSS 2.0