danmark



för ett tag sedan, innan jul sökte jag ett jobb i Danmark som beridare/hästskötare. Fick inget svar och jag la ner de projektet. Men nu i söndags ringde dom från stället och undrade om jag ville komma och prova på jobbet, jag trodde aldrig att dem skulle ringa så jag blev rätt paff.  Men allt verkar jätte bra, själva stället äger 700 hästar var av 150 hopphästar kan ni tänka er vilket ställe det är ? Jag har bestämt mig att jag ska åka till och kola åtminstånde sen får vi se hur det blir. Jag tror att jag kommer ångra mig om jag inte åker dit. vad tror ni ? pusselli

Kommentarer
Postat av: louise

vilket ställe är det`? där e ngt som legat ute länge men man får ej ha sin häst med sig?! KLart du ska åka dit och testa iallafall :D

2009-01-07 @ 10:01:22
URL: http://louisealeksandra.blogspot.com
Postat av: elli & ella

det är ett ställe på jylland, och där får man ta med sin häst ! ja jag tror nog att jag ska göra det ! elli

2009-01-07 @ 16:35:45
URL: http://wearegood.blogg.se/

bring it on:

Namn:
vi minns dig!

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

åsikt:

Trackback
RSS 2.0